fbpx

Pressemelding

Telemagic Group AS utvider i Finland. TMG tok et enormt steg inn i det finske call- og kontaktsentermarkedet da de signerte kontrakten med Communicare Finland OY.

Daglig leder i Telemagic Group, Tore Sælen, ser frem til et godt samarbeid de neste årene.

 

Communicare Finland har vokst raskt og har blitt en av ledende tjenesteleverandørene på callsentermarkedet i Finland. Suksessen er basert på service av høy kvalitet og godt trent og motivert personell. For å opprettholde og videreutvikle disse nøkkelverdiene, stiller Communicare høye krav til sitt kontaktsenter-system.

“Systemet må kunne vokse sammen med oss, eller rettere sagt støtte oss til å vokse og lykkes” sier Tom Lindroos, salgs- og produksjonsdirektør i Communicare Finland“Telemagic var enkelt å koble til våre interne systemer med gode API-er, og skalerbarheten og fleksibiliteten til systemet er rett og slett fantastisk! Dessuten er den kraftige dialeren sammen med ekstrem god lydkvalitet på samtaler nøyaktig det som trengs for hele tiden å være mer effektiv med bedre og høyere kvalitet på tjenestene.”

Om Communicare

Communicare Finland Oy er et av de ledende kontaktsentrene i Finland som tilbyr outsourced telefontjenester. De ble stiftet i 2011. Gründerne har mer enn 50 års erfaring fra kontaktsenterbransjen, erfaring fra mer enn 3.500 utførte utgående- og inngående telemarketing-kampanjer i både B2B og B2C sektorer.

Communicare har totalt tolv (12) avdelinger i dag, og personalvolumet bikket 200 ansatte første gang i november 2017. I tillegg har selskapets kundebase vokst jevnlig ettersom eksisterende kunder kjøper flere og flere tjenester og det jevnlig kommer inn nye kunder. Spesielt kundeservice og sentralbordtjenestene har vokst mye.

Om Telemagic Group

TMG har utviklet en skybasert telefoniløsning og leverer et effektivt og meget konkurransedyktig call- og kontaktsentersystem. Vi har skapt det som av mange regnes som ett av Europas mest effektive call og kontaktsenter systemer med SMS, e-post, chat og inngående/utgående ruting av samtaler. TMG-systemet tillater enkel sporing av gjennomførte samtaler og eventuelle beslutninger som tas i løpet av samtalene. Våre løsninger er godt tilpasset dagens markedssituasjon og gir kunder økt oversikt og lønnsomhet.

TMG er opptatt av å levere høyest mulig oppetid og optimal effektivitet og kvalitet til våre kunder. Like viktig for oss er det å sikre at callsentersystemet støtter de regler og forskrifter som til enhver tid gjelder. Bedriftens stab består blant annet av dataingeniører som har lang erfaring og kompetanse fra telekommunikasjonsbransjen. Telemagic Group AS ble etablert i 2003 og har hovedkontor i Arendal, Norge, og avdelingskontor i Skien og Helsinki, Finland. For mer informasjon, gå til www.telemagic.no.