Opplæring
TMG sine systemer er enkle å bruke, og det tar kun 10-15 minutter for brukere å sette seg inn i skjermbildene før de kan starte å ringe. Etter en halvtimes opplæring innen administrasjon er både ledelsen og IT-personell klare for å sette i gang sine første kampanjer.
Opplæring av kunde foregår hos Telemagic Group i tre steg:
Første steg går ut på at kunde får en generell innføring i systemet. Dette gir kunden nok kunnskap til å starte opp produksjon. Kunde skal kunne drifte systemet selv.
Den andre opplæringen vil gi kunde muligheter til å forstå hvordan man bruker regler i systemet og vil gå dypere inn på spesielle områder som vil gi mer innsikt til kunde.
I tredje opplæring lærer kunden mer rundt rapportering og avansert oppsett av verifiseringer, bruk av maler for automatisk fletting av SMS, e-post, chat samt automatisk henting av data fra andre systemer via TMG APIer.
All opplæring gis via Skype, telefon eller besøk.
TMG har utfyllende brukermanualer på norsk og engelsk, og en rekke områder i systemet er også dokumentert ved video. I tillegg til dette har nye kunder gratis opplæring i 15 timer hvor de blir guidet gjennom hvordan man setter opp kampanjer etc.
Etter endt opplæring er support til stede for deg og hjelper deg innen kort tid.
Etter kun 10-15 minutter har bruker nok kunnskap til å kunne starte å ringe!
© Telemagic Group AS 2019