fbpx

SMS

En SMS hos TMG er ikke bare en tekstmelding, det er så mye mer. Kommunikasjon via SMS er enkelt og effektivt og blir i nesten alle tilfeller lest og besvart. Har du mange uleste SMSer på din telefon? Sannsynligvis ikke. Hvert år sender TMG ut flere millioner SMS, så du kan stole på oss. Vi har kompetansen til å gi ditt kontaktsenter hva det trenger og hjelper deg å holde en profesjonell og ryddig kommunikasjon med dine kunder.

TMG gjør SMS enkelt!
Hos TMG er det enkelt for kundebehandler å sende SMS både under og etter samtale, og SMS kan benyttes til alt fra innhenting av samtykke og bekreftelser, til å sende ut kundeundersøkelser, påminnelser og generell informasjon.

TMG er opptatt av å gjøre det enkelt for brukeren og holde all informasjon i ett vindu. Derfor er det en egen knapp for SMS i kundekortet, og all historikk er tilgjengelig under kundehistorikken på samme side. På denne måten slipper du å trykke frem og tilbake for å hente relevant informasjon fra andre systemer og skjermbilder, og derfor er løsningen tidsbesparende i tillegg til at faren for manuelle feil reduseres.

TMG tilbyr:

  • Send og motta SMS
  • Samtykkeinnhenting
  • Verifisering av salg
  • Masseutsendelser
  • Kundeundersøkelser
  • Skriv fritekst eller velg blant forhåndsdefinerte maler
  • Flett informasjon fra felter i kundekortet med SMS
  • Velg telefonnummer eller navn som avsender, f.eks. «Telemagic Group»
  • Sett opp regler for automatiske utsendelser – svært praktisk ved påminnelser/purring
  • Full historikk og oversikt over sendt og mottatt SMS
  • SMS logg med gode søkemuligheter
  • Statistikker/rapporter

Automatisk innlest informasjon:
Ved salg av strøm og forsikringer er det ofte nødvendig å motta eksakt målerstand og kilometerstand. Når systemet mottar slik informasjon pr sms kan det automatisk registreres i riktige felt i kundekortet.

Bekreftelser
I forbindelse med salg kan dette bekreftes skriftlig ved hjelp av SMS. Hvis kunden ikke svarer finnes det innebyggede rutiner med automatiske påminnelser, og alt vises i oversiktlige tabeller slik at du garantert har full kontroll.

Samtykke:
Innhenting av samtykke er i dag viktigere enn noen gang, og TMG tilbyr selvfølgelig samtykkeinnhenting via SMS. Slik kan kundebehandler hente inn et aktivt samtykke om å kontakte kunder på flere plattformer. Svarer ikke kunden umiddelbart, er det egne rutiner for purring. Flere av våre kunder bruker dette aktivt hver dag.   

Kundeundersøkelser:
SMS er også et nyttig verktøy for å måle kundetilfredshet, og med TMG er dette utrolig enkelt. En egen “SMS Survey” knapp i kundekortet sender ut en forhåndsdefinert tekstmelding, og svaret fra kunden lagres på kundekortet og kan hentes ut i rapporter. Når du ber om tilbakemelding i form av et enkelt tall som indikasjon på hvor fornøyd kunden er, så blir det enkelt også for kunden og sjansen for svar øker betraktelig slik at du faktisk mottar den viktige tilbakemeldingen.

Masseutsendelser:
Mange av våre kunder benytter seg av bulk SMS, eksempelvis påminnelser om forfalte faktura, tid for måleravlesing, tilbud til eksisterende kunder, osv. Dette gjøres enkelt i TMG og er ekstremt tidsbesparende.

© Telemagic Group AS 2019