Kvalitetskontroll

Kvalitetssikre ditt arbeid. I backoffice-løsningen tilbyr TMG gjennomgang av SMS, chat og e-post, samt muligheten til å lytte på lydfiler. Må kommunikasjonen endres, sendes den tilbake til kundebehandler for ny gjennomgang. I tillegg betrygges kundekommunikasjonen ved hjelp av automatiske SMS-verifiseringer og e-postlandingssider med bekreftelsesmuligheter av salg og avtaler. Systemet kan også flette kontrakter som automatisk sendes ut på e-post. Ved stand-salg er det også egen signaturløsning for tablet/nettbrett. 

Tilfredshetsundersøkelser:

1. Kundebehandler kan sette en verdi på hvordan han/hun opplevde samtalen.
2. Teamleder kan, ved kontroll, sette sin vurdering.
3. Ved hjelp av kundetilfredshetsundersøkelser sendt på SMS/e-post får man kvalitetssikret hvordan kunden har opplevd kommunikasjonen. Ønsker man større kundetilfredshetsundersøkelser er TMG integrert mot systemet Brilliant som er spesialister på å levere slike tjenester.

 

    • Medlytt av samtaler. 
    • Automatisk lytting på samtaler og automatiske rapporter ved hjelp av kunstig intelligens. 
    • Kunstig intelligens gjør tale om til tekst. 
    • Taping av samtaler. 
    • Ordrebekreftelse via SMS, e-post og web-baserte landingssider. 
    • Sende og motta e-post til og fra kunde. 
    • Automatisk innhenting av målerstand på strøm eller kilometerstand på bil.
    • Automatiske meldinger hvis man skriver inn feil tekst, og mulighet til å definere hva hvert enkelt felt skal inneholde i skjermbilde til kundebehandler/agent/selger.

    © Telemagic Group AS 2019