Kvalitetskontroll
Kvalitetssikre ditt arbeid med en utmerket kvalitetskontrol!. I backoffice-løsningen tilbyr TMG gjennomgang av SMS, chat og e-post, samt muligheten til å lytte på lydfiler. Hvis kommunikasjonen må endres, sendes den tilbake til kundebehandler for ny gjennomgang.
I tillegg betrygges kundekommunikasjonen ved hjelp av automatiske SMS-verifiseringer og e-postlandingssider med bekreftelsesmuligheter av salg og avtaler.
Systemet kan også flette kontrakter som sendes ut automatisk på e-post. Ved eventuelle stand-salg, er det en egen signaturløsning for tablet/nettbrett.
1. Kundebehandler kan sette en verdi på hvordan samtalen oppleves.
2. Teamleder kan sette sin vurdering ved kontroll.
3. Kvalitetssikre hvordan kunde opplever kommunikasjon ved å sende ut en kundetilfredshetsundersøkelse via SMS eller e-post.
Ønskes det større kundetilfredshetsundersøkelser er TMG integrert mot systemet Brilliant. Brilliant har spesialisert seg innenfor levering av slike tjenester.
- Medlytt av samtaler
- Automatisk lytting på samtaler og automatiske rapporter ved hjelp av kunstig intelligens
- Kunstig intelligens gjør tale om til tekst
- Taping av samtaler
- Ordrebekreftelse via SMS, e-post og web-baserte landingssider
- Send og motta e-post til og fra kunde
- Innhenting av målerstand på strøm eller kilometerstand på bil – helt automatisk
- Automatiske meldinger hvis man skriver inn feil tekst
- Definer selv hva hvert enkelt felt skal inneholde i kundebehandler sitt skjermbilde
© Telemagic Group AS 2019