Chat
TMG tilbyr flere ulike chat løsninger, både enkle og avanserte, så du vil helt sikkert finne en som dekker ditt og dine oppdragsgiveres behov. Med TMG kan du derfor bruke en av de mest populære kommunikasjonskanalene når du skal skape de gode kundeopplevelsene.
TMG Chat – enkelt og effektivt
Chat er utvilsomt en populær kommunikasjonskanal hvor du definitivt ønsker å være tilgjengelig for dine kunder. TMG leverer sin egen chat løsning som dekker alle dine grunnleggende behov og som svært enkelt kan settes opp på hvilken som helst nettside. Samtalene håndteres i TMG Messenger som er en integrert del av kontaktsenteret, og åpningstider og utseende velger du selv på administrasjons-siden i TMG slik at det passer til nettopp din bedrift eller din oppdragsgiver.
Velg mellom proaktiv chat hvor chat vinduet åpnes automatisk med velkomstmelding slik at du kan ta initiativ til samtalen, eller bruk reaktiv chat hvor det er kunden som tar kontakt ved å åpne opp chat vinduet.
- Håndter alle dine kommunikasjonskanaler fra ett og samme system
- Henvendelsene distribueres automatisk til tilknyttede agenter.
- Sett maks grense for antall henvendelser pr agent slik at du sikrer at SLA opprettholdes
- Besvar skriftlige henvendelser samtidig som du er i samtale for å virkelig makse effektiviteten
- Få varsel når du er tildelt en ny sak slik at kunden får raskt svar
- Benytt chatbot for å besvare henvendelser utenfor åpningstid eller for å hjelpe med enklere spørsmål.
- Svært enkel konfigurasjon av layout og åpningstider
- Gode og oversiktlige rapporter
Sikre jevn fordeling av henvendelser
Telemagic fordeler automatisk nye henvendelser til tilknyttede agenter. For å sikre effektiv håndtering kan du sette et maks antall henvendelser pr agent, og på denne måten sikrer du både jevn fordeling og at SLA opprettholdes. Det er svært enkelt å overvåke trafikken og beholde kontrollen ved hjelp av oversiktlige rapporter og statistikker.
Benytt chatbot for effektiv kommunikasjon
TMG Chatbot kan enkelt aktiveres og besvarer gjerne spørsmål hele døgnet, selv om agenter ikke er tilstede. I tillegg kan en chatbot hjelpe ta unna det verste trykket hvis det oppstår en situasjon hvor antall henvendelser blir uforholdsmessig høyt. For en chatbot kan selvfølgelig håndtere et stort antall kunder samtidig og tar presset av telefonkøen og sikrer at kundene likevel får hurtig svar på det de lurer på.
Tilpass samtalen eller velkomstmeldinger etter hvilken nettside som er besøkt
Nå kan du også enkelt få informasjon om hvilke nettsider den besøkende har vært innom. På denne måten kan du tilpasse samtalen etter hvilke produkter vedkommende har sett på – eller chatboten kan tilpasse svarene sine etter hvilken side som er besøkt. Du kan også skreddersy velkomstmelding til ulike sider, og ta initiativ til samtaler når du faktisk har besøkende på siden.
Samarbeid bedre med integrert Intern Chat
TMG kan også leveres med intern chat som er et ypperlig verktøy for å bedre intern kommunikasjon. Dette er spesielt aktuelt når mange sitter på hjemme kontor. Ved å benytte intern chat blir det enkelt å få hjelp eller overlevere en beskjed uten å forstyrre noen midt i en telefonsamtale.
Møt kundene dine i den kanalen de ønsker med TMGs chat løsning!
© Telemagic Group AS 2019