fbpx

Inbound

100% skybasert, krever ingen lokal installasjon

TMG Inbound callsenter inneholder en fullstendig telefonsentral og håndterer avansert ruting av inngående samtaler. Samtaler rutes basert på telefonnummeret det ringes inn fra og kan kobles til en jobb eller kampanje. Systemet gir deg raskt oversikt over aktivitet med oversiktlige statistikker. Statistikkene inneholder antall samtaler pr. operatør, hvor mange samtaler som er besvart innen SLA, hvem som har ventet mer enn ett minutt, etc.

Kontroller inngående samtaler akkurat slik du ønsker:

    et|icon_heart_alt|

    Ring alle

    et|icon_heart_alt|

    Ring tilfeldig

    et|icon_heart_alt|

    Ring sist brukte

    et|icon_heart_alt|

    Ring til den med færrest samtaler

    et|icon_heart_alt|

    Ring jevnt-fordelt

    et|icon_heart_alt|

    Round-robin

    Funksjoner:

      et|icon_heart_alt|

      Definer dialoger vha. intelligente IVR-menyer

      et|icon_heart_alt|

      Big Data-søkefunksjon gir automatisk søk i kundedatabase

      et|icon_heart_alt|

      Optimaliser kundebehandlingstid vha. egendefinert meny, tastevalg og kømelding

      et|icon_heart_alt|

      Utsendelse av SMS/e-post til kunde med full responsmulighet fra kundebilde

      et|icon_heart_alt|

      API med mulighet for full integrering mot eksterne system

      et|icon_heart_alt|

      Full mulighet for viderekobling fra selgers skjermbilde

      et|icon_heart_alt|

      La kunden vite sitt nummer i køen

      et|icon_heart_alt|

      La kunden legge igjen nummer for tilbakering

      et|icon_heart_alt|

      Administrer og flytt callbacks som du ønsker

      et|icon_heart_alt|

      Skreddersy svarbildet til operatør og knytt det til én eller flere køer

      et|icon_heart_alt|

      Sett prioriteringer på køer eller operatører

      et|icon_heart_alt|

      Sett åpningstid på køene med ruting til telefonsvarer, talepostkasse eller viderekobling utenfor arbeidstid

      et|icon_heart_alt|

      Se presensinformasjon til dine medarbeidere

      et|icon_heart_alt|

      Legg inn egne lister med kontakter du kan viderekoble til

      et|icon_heart_alt|

      Velg mellom blind- og attended transfer

      et|icon_heart_alt|

      Blendingfunksjon: inngående kundesenter- og chatløsninger

      et|icon_heart_alt|

      Inngående TMG Messenger tar imot og fordeler e-post, chat og SOME til kundebehandlere

      et|icon_heart_alt|

      Eget ticketing-system hvor alle henvendelser får et task-nummer

      © Telemagic Group AS 2019