Kontaktadagen TMG

TMG på full fart inn i Sverige?

Posted on

I løpet av det siste året har TMG fått et godt fotfeste i Finland, og vi ser at det også skjer ting i Sverige. TMGs salgssjef har i disse dager tatt en tur til Sverige for å utvide salgsstaben, og for å møte både nye og gamle kunder på Kontaktadagen i Stockholm.

Hvordan bør kunden møtes i fremtiden? På få år er markedet blitt drastisk forandret. Morgendagens kundekommunikasjon vil ikke se ut som i dag, og du må følge med på alle områder. TMG leverer nå neste generasjons call- og kundesentertjenester og har spesialisert seg på å kunne styre alle kanaler fra TMG sin nye løsning – Agent Allokator.

Dagens kunder er informerte og stiller store krav til service. Det skal være lite, helst ingen ventetid, og alt skal skje raskest mulig. Samtidig byr digitaliseringen på mengder av muligheter for kommunikasjon og selvbetjening. TMGs nøkkelord er derfor enkelt og effektivt levert i flere kanaler. Med samarbeidspartnere som AWS, og med kunder i over 16 forskjellige land i fire verdensdeler går dette over all forventning.

Med fokus på fremtidige kundemøter er TMGs salgssjef, Dag Harald på Sveriges største arrangement for alle som arbeider med kunderelasjoner på telefon og digitale kanaler – Kontaktadagen 2018. Årets konferanse har fokus på det nye landskapet for kundekommunikasjon, og regulering av markedet som øker i form av nasjonale lover, EU-regler og internasjonale avtaler.  Er det noen som ønsker å ta en prat med Dag Harald på Kontaktadagene så ring ham på telefon +47 41 30 00 00.

Klikk på linken for å lese om Kontaktadagen 2018.

http://www.kontakta.se/Kontaktadagen_2018

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *