Amund Helland, forhandleransvarlig i Phonect AS

Telemagic utvider samarbeidet med Phonect

Posted on

Telemagic Group A/S har hatt en utrolig vekst på call- og kundesentermarkedet de siste årene. Selskapet er i dag representert i 16 forskjellige land i tre forskjellige verdensdeler. Vi har lenge hatt et tett samarbeid med Phonect for å levere høykvalitets IP-trafikk til call- og kundesentermarkedet i Norge. Samarbeidet utvides nå til også å gjelde mobiltelefoni samt tjenester av leveranse av Skype for Business. På denne måten kan vi nå skreddersy topp moderne kontaktsenterløsninger i skyen.

Med over 30 millioner samtaler gjennom systemet i fjor, er Telemagic Group allerede en stor aktør på markedet. Gjennom denne utvidelsen ønsker vi å kunne tilby løsninger for hele bedriftsmarkedet.

Det tilbys presens i mobilnettet, og du får vite status på telefonen.  Er agenten aktiv, passiv, uten dekning, tilgjengelig, eller i samtale? Alt dette på tvers av kanaler som Skype, TMG-systemet og mobilløsningen. Dette vil gjøre hverdagen enklere for spesielt større bedrifter – alle i bedriften kan nå vite om personen som skal nås faktisk er tilgjengelig.

Det er også mulighet for viderekoblinger, oversikt over køer, skille på roller, samtalehistorikk og integrert IP-telefoni. Ved et fleksibelt oppsett kan man rute samtalene til det mediet man ønsker, og velge å ta samtalen i for eksempel Skype for business, i TMG-løsningen eller på mobilen. Vi gleder oss stort og ser frem til dette samarbeidet.

Bildet er av Amund Helland, salgsdirektør i Phonect AS.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *