Telemagic med høy kompetanse via bruk av skyen

Posted on

Telemagic Group har nå flere års erfaring med Amazon Web Service (AWS) for all vår serverdrift. Vi bruker Irland som hovedbase og fordeler maskinene over tre helt separate datasenter. Vi har opplevd en ekstremt høy oppetid, og justerer kapasitet på kjørende servere i løpet av minutter. Tiden som brukes for installasjon av nye kunder er dramatisk redusert, og lagringsplass er tilnærmet uendelig!

TMG har også servere gjennom AWS i Asia og Amerika, der rullerende backup flere måneder bakover er fullautomatisert i fire forskjellige tidssoner. For kvalitetssikring av software som blir installert har vi også automatisert en flyt der det startes en ny server i AWS som kjører gjennom en mengde tester mot roboter i Arendal som simulerer agenter – alt for å sikre at pakken som legges ut er feilfri for våre kunder.

 I fjor ble det kjørt over 30 000 000 samtaler med høy kvalitet via disse serverne!

De siste månedene har vi også tatt i bruk tjenester som AWS Lambda, som gjør det mulig å skreddersy integrasjonsløsninger i løpet av noen dager, og som automatisk tilpasser seg den trafikken som kommer. Gjennom denne tiden har vi også bygd sterke relasjoner til AWS og tester nå ut et nytt betaprodukt for bruk på inngående callsenter. Med dagens, og ikke minst framtidens ekstreme hastighet når det gjelder endringer og nye teknologiske muligheter ser vi lyst på produktene vi ser er mulig å ta fram i samarbeid med Amazon.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *