Mål kundetilfredshet ved hjelp av TMG-systemet

Mål kundetilfredshet ved hjelp av TMG-systemet

Posted on

Med TMG kan du enkelt måle kundetilfredshet. Integrert i TMG sitt system er det en SMS-løsning for å måle kundetilfredshet. Etter endt samtale kan du sende ut SMS hvor kunde blir bedt om å gi en vurdering fra 1 til 6 på hvor fornøyde de er med brukeropplevelsen.

SMS-undersøkelsen kan brukes etter besvarte innkommende eller utgående anrop. Når svarene kommer tilbake fra kunde lagres disse på kundekortet, og vi kan sette opp en daglig, ukentlig rapport på mottatte svar.

Multinivå-undersøkelser er også mulig. For eksempel: En kunde får valgmulighet «JA» og «NEI», og velger alternativ «JA». En ny SMS med et nytt spørsmål / svar sendes.

I TMG systemet kan vi kjøre flere SMS-dialoger med kunde samtidig. F.eks. en verifiserings- og en kundeundersøkelsesprosess. Gjennom de toppmoderne API-ene kan vi også sende og hente informasjon fra mer avanserte kundeundersøkelsessystemer som f.eks. Bright.

Praktisk for din bedrift!

Nedenfor er et kakediagram som er hentet fra en rapport fra en av våre kunder. Av 600 besvarte SMS angående kundetilfredshet ga 490 personer terningkast seks. Dette gir et gjennomsnitt på 5,7. 

 

 

 

 

 

 

Grønn tilsvarer terningkast 6
Blå tilsvarer terningkast 5
Gul tilsvarer terningkast 4
Grå tilsvarer terningkast 3
Oransje tilsvarer terningkast 2
Mørk blå tilsvarer terningkast 1

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *